Rabu, 27 Februari 2013

Aura positif Britney Spears



PENAMPILAN terbaharu Britney Spears yang penuh anggun, elegan dan positif ini dikatakan ada kaitan dengan cinta baharunya bersama David Lucado.


SEKSI tetapi tidak sehingga kelihatan lucah, malah kelihatan menawan dan bercita rasa tinggi dalam berfesyen.

Itu gambaran positif yang ditunjukkan oleh penyanyi Britney Spears yang sebelum ini sering terbabit dengan kontroversi negatif.

Segalanya terserlah menerusi kemunculannya pada acara karpet Elton John AIDS Foundation Oscar Party 2013 di West Hollywood, California pada malam Ahad lalu.

Bintang berusia 31 tahun ini muncul dengan gaun hitam yang penampilannya dilihat lebih sebagai fesyen yang bercita rasa tinggi.

"Britney memeriahkan acara karpet Elton John AIDS Foundation Oscar Party 2013 dengan kemunculannya menggayakan gaun hasil kreativiti Michael Cinco Couture berwarna hitam yang cukup seksi dengan mendedahkan sebahagian besar dadanya yang bidang itu," ujar sumber kepada Mail Online.

Tambahnya: "Namun, bukan itu yang menjadi tumpuan. Fokus umum sebenarnya adalah terhadap warna rambut Britney yang kini berwarna kecoklatan - hampir menyamai warna asal rambutnya. 

"Penampilan terbaharu Britney itu membuatkan dia kelihatan sangat elegan dan menawan dalam erti kata penuh positif."

Adakah perkembangan terbaharu Britney itu ada kaitan dengan cinta terbaharunya?
Selepas putus tunang dengan Jason Trawick yang berimej liar, Britney kini dikatakan sedang bercinta dengan pemuda yang berimej bersih, David Lucado.

Pada 14 Februari lalu, Britney dilihat meraikan Hari Velentine bersama seorang lelaki misteri dengan bermain golf di kelab Sherwood berhampiran kediamannya di Los Angeles, California. 

Media kemudian mendedahkan lelaki tersebut ialah David Lucado yang juga merupakan seorang peminat sukan golf.

"David Lucado sama sekali berlawanan dengan ciri-ciri yang ada pada bekas tunang Britney, Jason Trawick," ujar sumber kepada TMZ.

Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan