Ahad, 5 Mei 2013

Wan Sharmila lega adegan ‘panas’ dipotong


PELAKON utama filem Bisikan Syaitan, Wan Sharmila ternyata lega apabila adegan ‘panas’nya bersama Fizz Fairuz dipotong.

Menurut Sharmila, dia tidak sanggup menanggung risiko dihimpit kontroversi sekiranya babak tersebut terlepas untuk tayangan.

“Selepas dapat tahu pihak LPF (Lembaga Penapisan Filem) memotong babak tersebut saya memang sangat bersyukur.

“Bukan untuk menampakkan saya ini seorang yang baik tetapi saya tidak mahu berhadapan dengan pertanyaan serta tohmahan akibat babak tersebut.

“Memang bila dapat tahu babak itu dipotong, perkataan pertama yang keluar dari mulut saya, ‘Tuhan masih sayangkan saya’. Bukannya apa, pasti akan ada kontroversi yang melanda selepas itu.
“Sikit sebanyak adegan tersebut akan menjadi bualan orang, itu yang saya tak mahu," katanya selepas tayangan perdana filem tersebut di Kuala Lumpur Selasa lalu.

Filem Bisikan Syaitan yang turut dibintangi Nabila Huda dan Fizz Fairus itu telah memulakan tayangannya di seluruh Malaysia pada Khamis lalu.

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my
© Utusan Melayu (M) Bhd

Tiada ulasan:

Catat Ulasan