Sabtu, 5 Oktober 2013

Moyes tekad mantapkan skuad


MOYES lebih berminat untuk memberi tumpuan memantapkan rentak persembahan United.


LONDON - Pengurus Manchester United, David Moyes menjelaskan bahawa pengambilan pemain-pemain baharu pada jendela perpindahan Januari depan masih belum berupaya untuk menyelamatkan prestasi hambar skuad kendaliannya musim ini.

Biarpun memiliki dana untuk berbelanja besar musim ini, Moyes tetap gagal untuk mendapatkan pemain baharu yang mereka inginkan.

Namun, Moyes mendedahkan, beliau akan mengekal dan memberikan perhatian dengan skuad sedia ada sekiranya beliau tidak berjaya untuk mendapatkan pemain-pemain yang diidamkan sebaik jendela perpindahan pemain dibuka Januari depan.

"Saya akan mengkaji sama ada mahu membeli pemain baharu pada jendela perpindahan pemain Januari nanti, tetapi saya tidak mahu para peminat memberikan jangkaan tinggi sama ada United akan menandatangani pemain-pemain yang hebat.

"pada masa yang sama, saya juga tidak memikirkan untuk mendapatkan pemain baharu, sebaliknya akan terus membentuk skuad yang mantap dengan barisan pemain yang kami ada sekarang.

"Jika kamu berada dalam zon bahaya, kamu mungkin terdesak untuk melakukan sesuatu tetapi saya fikir, lebih baik fokus dengan skuad sekarang.

"Sebenarnya, saya telah memiliki ramai pemain hebat untuk meneruskan perjuangan pasukan musim ini.

"Buat masa ini, kami masih mencari rentak sebenar untuk mendapatkan keputusan yang lebih baik dan ia sudah menjadi sebahagian daripada tugas saya.

"Saya akan pastikan pasukan ini menikmati perubahan dan mungkin memberi pertimbangan untuk mendapatkan khidmat pemain baharu jiia keadaan memaksa," kata Moyes. - Agensi

Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan