Sabtu, 17 Ogos 2013

Angelina Jolie takutkan kanak-kanak


Angelina Jolie 
 
LOS ANGELES - Aktres Hollywood, Angelina Jolie mendedahkan kanak-kanak menjerit ketakutan ketika bertemunya di set penggambaran filem terbaharunya, Sleeping Beauty.

Keadaan itu berlaku ketika Jolie memakai kostum wataknya, Maleficent yang merupakan watak jahat dalam filem terbitan Disney itu.

''Ketika sekumpulan kanak-kanak melawat set penggambaran, saya terfikir saya adalah satu watak Disney, lalu saya pergi dan menegur mereka.

''Kanak-kanak tersebut menjerit, malah seorang kanak-kanak meminta ibunya menyuruh saya yang berpakaian sebagai ahli sihir ketika itu, berhenti bercakap dengannya,'' kata Jolie berseloroh.
Jolie berkata, anak perempuannya dan pelakon gandingannya dalam filem itu, Vivienne yang melakonkan watak kanak-kanak Sleeping Beauty sahaja yang tidak menjerit dan takut ketika bertemunya.

''Sejak saya kecil, watak Maleficent menarik perhatian saya. Saya sangat takut dengannya, tetapi bagi saya, Maleficent anggun dan lembut walaupun sangat kejam,'' katanya. - AGENSI

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan