Rabu, 14 Ogos 2013

'Tak salah saya nak bermesra dengan Nasha'


ZUL akui Gayatri datang beraya di kampung keluarganya di Taiping, Perak baru-baru ini.


KETIKA umat Islam di Malaysia masih sibuk meraikan Hari Raya Aidilfitri, dunia hiburan tempatan pula terus hangat dengan cerita-cerita sensasi.

Terbaharu, seorang pelakon lelaki yang digosipkan gemar bercinta dengan wanita yang lebih berusia. Dia yang sudah punya kekasih kini dikaitkan pula sedang menjalin hubungan istimewa dengan seorang aktres terkenal yang juga model jelita. 

Kononnya jalinan percintaan mereka tercetus selepas kali pertama bergandingan dalam sebuah produksi lakonan.

Meskipun gosip itu tidak mendedahkan nama kedua-dua pelakon berkenaan, ramai yang menuding kepada Zul Ariffin, 27, dan Nasha Aziz, 42, sebagai orang yang dimaksudkan oleh penulis gosip berkenaan. 

Sementelah mereka kali pertama digandingkan dalam telemovie raya berjudul Kasih Bersulam Daun Palas yang ditayangkan baru-baru ini.

Bagaimanapun, timbul persoalan memandangkan Zul diketahui umum kini sedang bercinta dengan penerbit Tayangan Unggul Sdn. Bhd, Gayatri Su-Lin Pillai, 30-an.
Kosmo! segera menghubungi Zul untuk mendapatkan penjelasan sebenar.

Kosmo!: Baru-baru ini ada gosip yang mendedahkan tentang seorang pelakon muda yang sudah mempunyai kekasih yang berusia telah menjalinkan hubungan cinta dengan pelakon wanita di lokasi penggambaran. Impaknya ramai yang membuat tanggapan bahawa anda merupakan pelakon yang dimaksudkan itu. Boleh jelaskan mengenai gosip itu?

ZUL ARIFFIN: Saya minta maaf kerana tidak membaca gosip berkenaan memandangkan saya sibuk beraya dengan ahli keluarga di Taiping, Perak dan baru sahaja tiba di Kuala Lumpur. Jadi, saya memang tidak tahu langsung mengenainya.

Gambaran yang ditulis oleh penulis gosip berkenaan seolah-olah ia merujuk kepada anda manakala pasangan gosip yang dimaksudkan ialah Nasha Aziz. Adakah benar anda dan Nasha sedang menjalinkan hubungan cinta?
Saya dan Nasha menjalinkan hubungan cinta (ketawa)? Saya akui kami berdua digandingkan buat kali pertama dalam sebuah telemovie berjudul Kasih Bersulam Daun Palas.

Memanglah kami telah menjalinkan hubungan cinta, tetapi itu semua terjadi dalam telemovie yang kami lakonkan. Di luar lakonan, tak ada hubungan istimewa antara kami.
NASHA AZIZ kali pertama bergandingan dengan Zul Ariffin menerusi telemovie Kasih Bersulam Daun Palas.


Namun khabarnya anda dan Nasha begitu mesra di lokasi penggambaran telemovie tersebut. Apa komen anda?
Mengenai kemesraan itu, ia timbul disebabkan kami pelakon utama dalam telemovie berkenaan. Jadi, tidak salah kalau saya hendak bermesra dengannya bagi mencari keserasian, tetapi tidaklah sampai ke tahap yang lebih serius.

Penggambaran itu dibuat pada bulan puasa, jadi sudah tentu akan ada sedikit tekanan. Untuk menghilangkannya, saya wujudkan suasana ceria seperti mengusik Nasha serta pelakon dan kru produksi yang lain. 

Jadi, saya tidak menolak kemungkinan bahawa semua gosip ini timbul akibat salah faham beberapa pihak terhadap kelakuan saya sepanjang seminggu penggambaran tersebut.

Apa pandangan anda apabila kali pertama digandingkan dengan Nasha?
Secara jujurnya saya begitu menghormatinya sebagai artis yang lebih senior dan sudah lama berkecimpung dalam bidang lakonan. Selain itu, saya melihatnya sebagai seorang pelakon yang cukup profesional dan berbangga dapat bergandingan dengannya.

Bagaimana pula status hubungan anda dengan Gayatri sekarang? Sudah ada perancangan untuk mendirikan rumah tangga?

Setakat ini hubungan kami masih seperti biasa, malah dia ada datang beraya ke kampung saya di Perak baru-baru ini. Tidak dinafikan memang ada saudara-mara yang bertanyakan tentang perkahwinan, namun kami belum memikirkannya lagi.

Boleh ceritakan sedikit tentang sambutan Aidilfitri anda tahun ini?
Rasanya tidak ada sebarang perbezaan yang besar berbanding tahun-tahun sebelumnya. Namun begitu, berlaku satu kejadian apabila saya telah pitam semasa hari raya keempat sehingga terpaksa dibawa ke hospital.

Selepas pemeriksaan dilakukan, doktor mengesahkan saya tidak mengalami sebarang masalah kesihatan yang serius. Saya rasa perkara itu terjadi akibat memakan yang diambil memandangkan saya mempunyai sejaran penyakit darah tinggi.

Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan