Isnin, 8 Julai 2013

Azwan tak percaya gosip


AZWAN menegaskan yang dia sangat mengenali diri Nad yang sebenar.


PELAKON baharu yang meningkat naik di persada seni menerusi filem Lu Fikirlah Sendiri dan Belukar ini tidak melihat paras rupa sebagai aset utama untuk dirinya berkecimpung dalam bidang seni.

Bekas pelajar Akademi Seni Kebangsaan (Aswara) ini bagaimanapun mempertaruhkan bakat semula jadi yang dimiliki dengan membintangi beberapa drama seperti Gadis Semasa Sunsilk.

Mohd. Al Azwan Kombos yang lebih dikenali sebagai Azwan Kombos, 28, yang ditemui di Sri Pentas, Bandar Utama, Petaling Jaya, Selangor baru-baru ini mengakui, sebagai pendatang baharu, dia mahu belajar banyak benda menerusi dunia hiburan.

Justeru, dia menerima apa sahaja rezeki dan merebut peluang yang ada untuk karier yang perlu dibina dari bawah.

Kosmo! berbicara dengan anak muda tersebut yang turut bercakap tentang hubungan cintanya bersama pelakon Nad Zainal serta pandangannya terhadap gosip dalam dunia hiburan tempatan.
Kosmo!: Apakah perkembangan terkini Azwan selain daripada terbabit dalam drama bersiri Dewi Lasak?

AZWAN KOMBOS: Saya sedang sibuk berlakon dalam filem terbaharu MIG iaitu Nasi Kangkang arahan Pierre Andre. Kami baru sahaja memulakan penggambaran, jadi buat masa ini saya agak sibuk fokus kepada filem ini.

Banyak spekulasi bahawa anda merupakan kekasih Nad Zainal. Adakah ia benar dan mengapakah kalian berdua merahsiakan hubungan percintaan ini?
Saya tidak pernah merahsiakan apa-apa (hubungan cinta), malah Nad juga tidak kisah mana-mana pihak yang mengetahui hubungan kami.

Sekiranya ditanya, saya menjawab ya, saya kekasihnya. Bagi saya, tidak perlulah merahsiakan apa-apa.
AKTRES comel, Nad Zainal dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan Azwan Kombos.


Apakah reaksi anda apabila mengetahui gosip bahawa Nad dan aktor Shah Iskandar bercinta?
Saya sangat mengenali Nad. Hubungan kami sekarang sudah mencecah dua tahun. Jujurnya, saya memang ada bertanya kepadanya tentang gosip yang mengaitkan dia dengan Shah Iskandar itu.
Bagaimanapun, Nad membalas dengan mengatakan yang saya lebih mengenali dirinya. Oleh sebab itu, saya tidak percaya kepada gosip.

Saya tidak kisah dan faham Nad serta Shah Iskandar rapat kerana urusan kerja dan tidak ada hubungan istimewa. Saya perlu positif dalam pelbagai aspek kerana kami berada dalam industri yang sama.

Adakah kalian pernah berlakon bersama dalam satu produksi?
Saya dan Nad pernah berlakon bersama dalam satu produksi yang sama iaitu Gadis Semasa Sunsilk, namun saya lebih selesa menjadi kekasihnya kerana saya agak kekok bersama dan tidak ada kimia untuk berlakon bersama. Namun, apabila kami bersama, sememangnya kimia antara kami tetap ada.

Adakah kalian mempunyai perancangan untuk membawa hubungan ke peringkat yang seterusnya?
Ya, sebagai pasangan bercinta, kami memang mempunyai perancangan. Cuma saya tidak meletakkan sasaran itu bila kerana saya serahkan semua kepada jodoh. Saya dan Nad pernah berjumpa keluarga masing-masing.

Bagaimanapun, buat masa sekarang ini, kami sedang sibuk dengan karier. Kami pernah berbincang berkenaan hal ini (berkahwin). Jika panjang jodoh kami, insya-Allah. Minta doakan yang terbaik buat kami.

Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan